وی بیف وایکینگ

  ارسال توسط فروشگاه

  گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

  ضمانت تعویض کالا

  هزینه حمل به عهده خریدار

تومان۲.۷۵۰.۰۰۰

در این متن قصد داریم به بررسی محصول Beef protein 4.4 lbs  V.F و ویژگی های آن بپردازیم و برای شما به طور کامل آن را بررسی کنیم.

 

انواع مختلفی از پروتئین ها برای مصرف بدن شما وجود دارد. پروتئین، چه از حیوانات، تخم مرغ، لوبیا یا آب پنیر مشتق شده باشد، اشکال و اندازه های مختلفی دارد. پروتئین گوشت گاو یک شکل خاص از پروتئین است که با فواید سلامتی همراه است.

از این پروتئین در تهیه مکمل Beef protein 4.4 lbs V.F استفاده شده است و به همین علت مکمل Beef protein 4.4 lbs V.F، مکمل مفیدی به حساب می آید.

با این حال، برای درک اهمیت پروتئین گوشت گاو ابتدا باید بدانید که چرا پروتئین برای بدن شما حیاتی است و چه تفاوتی با سایر گزینه های موجود دارد تا اهمیت مکمل Beef protein 4.4 lbs V.F را بیشتر درک کنید.

 پروتئین چیست؟

شاید تا به حال تبلیغات مربوط به قدرت پروتئین را دیده باشید و به همین علت باشد که به دنبال استفاده از مکمل پروتئین Beef protein 4.4 lbs V.F باشید. تبلیغات شیر به شما می ‌گوید که چقدر پروتئین در یک لیوان شیر بسته بندی شده است.

حتی گیاهخواران به شما می ‌گویند که چقدر پروتئین در قوطی لوبیا یا تخمه آفتابگردان یافت می ‌شود. به هر طرف که نگاه می ‌کنید، احتمالاً یکی به شما از اهمیت پروتئین می ‌گوید.

بدیهی است که این مهم است چرا که مردانی که در باشگاه بدنسازی می ‌کنند، همیشه شیک‌ های پروتئینی مصرف می ‌کنند و یا به دنبال استفاده از مکمل Beef protein 4.4 lbs V.F هستند.

فراتر از کلمه پروتئین، احتمالاً هر از گاهی با اصطلاح اسید های آمینه برخورد کرده اید. باز هم، اهمیت اسید های آمینه به شما گفته شده است، اما واقعاً به شما گفته نشده است که چرا یا چه اسید های آمینه هستند.

آمینو اسید ها ترکیبات آلی کوچکی در بدن هستند که به شکل گیری اساس زندگی و آنچه بدن شما انجام می ‌دهد کمک می ‌کند.

اسید های آمینه همه چیز را از آب گرفته تا چربی، مواد معدنی و ویتامین ها ذخیره و انتقال می ‌دهند. بدن شما برای تجزیه و رساندن این مواد مغذی ضروری به سر تا سر بدن به اسید های آمینه وابسته است.

در نهایت، اسید های آمینه میزان متابولیسم شما را تشکیل می ‌دهند. همچنان که بدن شما پیر می ‌‎شود، اسید های آمینه زیادی تولید نمی ‌کند، که روند متابولیک را کند می ‌کند

در طبیعت صد ها اسید آمینه وجود دارد. بدن انسان فقط از بیست و دو اسید از این اسید ها استفاده می ‌کند. برخی از این اسید های آمینه در کنار هم پروتئین را می ‌سازند. در واقع، هر چیزی که وارد دهان خود می ‌کنید و می ‌خورید از ترکیبی از اسید های آمینه تشکیل شده است.

بنابراین در نهایت، هنگامی  که یک محصول به عنوان دارای اسید های آمینه تبلیغ می ‌شود، دروغ نیست، فقط به شما نمی ‌گوید که هر چیزی که مصرف می ‌کنید حاوی اسید های آمینه است.

پروتئین فقط یک ترکیب از اسید های آمینه است که بدن شما واقعاً به آن نیاز دارد. پروتئین و همچنین کربوهیدرات ها و چربی ها، یکی از سه ماده مغذی اصلی موجود در بدن شما هستند که برای عملکرد به مقدار زیادی نیاز دارد.

ترکیب اسید آمینه پروتئین یک ماده مغذی ضروری است که بدن برای ساختن بافت ها به آن متکی است. اگر چه معمولاً با عضلات مرتبط است، پروتئین برای حفظ بیشتر بافت ها در بدن مورد نیاز است.

از آنجایی که ماهیچه‌ ها می ‌توانند رشد کنند و از بیرون بیشتر قابل مشاهده باشند، سیستم عضلانی فقط توجه بیشتری را به خود جلب می ‌کند.

Beef protein 4.4 lbs V.F | مستر gym
Beef protein 4.4 lbs V.F | مستر gym

چرا پروتئین گوشت گاو استفاده کنیم؟

وقتی به منابع پروتئین نگاه می ‌کنیم، فواید زیادی در ارتباط با گوشت گاو وجود دارد و به همین علت در مکمل پروتئینی Beef protein 4.4 lbs V.F از آن استفاده شده است.

اول از همه، هر 9 ترکیب اسید آمینه مورد نیاز بدن شما را دارد. این فورا همه ی پروتئین های گیاهی و غیر حیوانی را از بین می ‌برد. بنابراین از نظر دادن آن چه بدن شما نیاز دارد، گوشت گاو از سایر پروتئین های حیوانی برتر هستند.

از نظر مراحل پخت، گوشت گاو مشکلات فوری سلامتی موجود در سایر اشکال پروتئین حیوانی (مانند E.coli در مرغ) را ندارد. این امر مصرف گوشت گاو را نسبت به سایر گوشت ها ایمن تر می ‌کند.

در حال حاضر، مصرف گوشت گاو به شکل گوشتی سنتی آن مضراتی دارد چرا که گوشت گاو اغلب کلسترول و چربی بالایی دارد. شما نباید هر روز صد و پنجاه گرم گاو مصرف کنید. چرا که این در نهایت منجر به مشکلات قلبی عروقی می ‌شود.

استفاده از پودر پروتئین گاو

همان طور که قبلا ذکر شد، پروتئین گوشت در شکل خالص آن غلیظ نیست، بنابراین قادر به رقابت مستقیم با پروتئین پودر پروتئین آب پنیر از نظر میزان پروتئین به کالری نیست.

با این حال، یک پودر پروتئین گوشت گاو مثل مکمل Beef protein 4.4 lbs V.F می ‌تواند بهبود های قابل توجهی را نسبت به آب پنیر ارائه دهد. پودر پروتئین گوشت گاو به طور مستقیم از گاو به منظور حفظ 9 ترکیب اسید آمینه مورد نیاز تهیه می ‌شود.

با تغلیظ پروتئین به شکل پودر، قادر خواهد بود چربی‌ های اشباع و کلسترول را از بین ببرد، بنابراین بدن شما فقط از مزایای سلامتی پروتئین گوشت گاو و هیچ‌ یک از عوارض جانبی منفی برخوردار نیست.

علاوه بر حذف عناصر نامطلوب گوشت گاو، پروتئین گوشت گاو حاوی لاکتوز و اکثر کربوهیدرات های دیگر نیست، چیزی که نمی توان با نگاه کردن به آب پنیر یا پودر های پروتئین گیاهی گفت.

 

Beef protein 4.4 lbs V.F برای کسانی که خواهان منبعی تمیز از پروتئین با مشخصات اسید آمینه وسیع و کاملاً عاری از کربوهیدرات و چربی هستند، گزینه ایده الی است.

Beef protein 4.4 lbs V.F همچنین فاقد لاکتوز و پروتئین شیر است و تضمین شده است که از گوشت گاو سوئدی ساخته شده است.

دیگر ویژگی های Beef protein 4.4 lbs V.F عبارتند از:

  • هشتاد و پنج درصد پروتئین، کربوهیدرات و چربی
  • غنی شده با گلوتامین، BCAA، آرژنین، تورین و بتا آلانین
  • فاقد پروتئین شیر و لاکتوز است

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “وی بیف وایکینگ”

General Enquiries

There are no enquiries yet.

معرفی 30 تا از محبوب ترین مکمل های پروتئین وی همراه با قیمت

در این مقاله قصد داریم به معرفی 30 تا از محبوب ترین مکمل های پروتئین [...]

وقتی مکمل کلاژن استفاده می کنیم چه اتفاقی در بدنمان می افتد؟

وقتی مکمل کلاژن استفاده می کنیم چه اتفاقی در بدنمان می افتد؟ آیا مصرف مکمل [...]

آیا مکمل هیدروکسی کات به کاهش وزن کمک می کند؟

آیا مکمل هیدروکسی کات به کاهش وزن کمک می کند؟ هیدروکسی کات چیست؟ آیا دارای [...]

کراتین HCL یا کراتین مونوهیدرات؟ کدام مکمل کراتین برای شما بهتر است؟

کراتین HCL یا کراتین مونوهیدرات؟ کدام مکمل کراتین برای شما بهتر است؟ اگر شما فردی [...]

بهترین مکمل های غضروف ساز و ویتامین ها برای درد مفاصل

در این مطلب قصد معرفی بهترین مکمل های غضروف ساز و ویتامین ها برای درد [...]

10 تا از مهمترین مکمل های بدنسازی که باید استفاده کنید!

در مقاله امروز ورزشیک قصد داریم در مورد 10 تا از مهمترین مکمل های بدنسازی [...]

آیا مکمل کافئین می تواند عملکرد ورزشی را بهبود بخشد؟

آیا مکمل کافئین می تواند عملکرد ورزشی را بهبود بخشد؟ چه مکمل های کافئینی در [...]

مکمل HMB چیست؟ فواید و عوارض هیدروکسی متیل بوتیرات

مکمل HMB چیست؟ هیدروکسی متیل بوتیرات چه فواید و عوارضی دارد؟ HMB (هیدروکسی متیل بوتیرات)  [...]

Beef protein 4.4 lbs V.F | مستر gym
وی بیف وایکینگ