بتا آلانین وایکینگ beta alanine 120 caps V.F

قصد داریم به بررسی محصول beta alanine 120 caps V.F و ویژگی های آن بپردازیم و برای شما به طور کامل آن را بررسی کنیم.

  ارسال توسط فروشگاه

  گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

  ضمانت تعویض کالا

  هزینه حمل به عهده خریدار

تومان۹۰۰.۰۰۰

قصد داریم به بررسی محصول beta alanine 120 caps V.F و ویژگی های آن بپردازیم و برای شما به طور کامل آن را بررسی کنیم.

 

آلانین به طور طبیعی در بدن سالم تولید می ‌شود. بدن برای تولید پروتئین نیاز به اسید های آمینه دارد. بدن از آلانین برای تبدیل قند به انرژی و دفع سموم از بدن استفاده می ‌کند.

بتا آلانین (مثل مکمل beta alanine 120 caps V.F) مکمل عملکرد تغذیه ای تولید شده است که به بدن کمک می ‌کند انرژی بیشتری تولید کند و خستگی ناشی از تمرین با وزنه هاردکور را از بین ببرد.

چه غذا های کاملی به طور طبیعی حاوی B-Alanine هستند؟

آلانین در غذا هایی مانند گوشت، تخم مرغ، آجیل، دانه ها، ذرت، ژلاتین، حبوبات، غلات کامل، سویا، آب پنیر، مخمر آبجو، لوبیا، ماهی، محصولات لبنی و مرغ یافت می ‌شود. آووکادو هم سرشار از آلانین می باشد. البته در صورت کم بودن مقدار دریافت طبیعی می توان از مکمل beta alanine 120 caps V.F استفاده کرد.

مزایای سلامتی مکمل های منظم

آلانین مواد مغذی را برای بافت همبند فراهم می ‌کند. بافت همبند بافت فیبری، غضروف، خون، چربی، استخوان و مغز استخوان می باشد. بنابراین آلانین انرژی آن قسمت های بدن را تامین می ‌کند.

آلانین علاوه بر این قادر خواهد بود سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. مزایای استفاده از یک محصول بتا آلانین مثل beta alanine 120 caps V.F  در یک برنامه تمرینی عملکردی را می ‌توان در کمتر از دو هفته مشاهده کرد.

از آن جایی که قلب یک ماهیچه است، بتا آلانین می ‌تواند مدت زمانی را که تمرین بدون خستگی انجام می ‌شود افزایش دهد. ما مرتباً بتا آلانین در مکمل هایی مثل beta alanine 120 caps V.F را به قبل از تمرین خود اضافه می ‌کنیم چرا که بسیاری از آن ها حداقل دوز مورد نیاز برای تأثیر مثبت بر تمرین شما را ندارند.

نحوه ی عملکرد بتا آلانین و تائورین به صورت پشت سر هم

به دلیل مطالعات مثبت متعدد در مورد ورزشکاران عملکردی، بسیاری از افراد قبلاً بتا آلانین را به رژیم غذایی تمرینی خود اضافه کرده اند تا زمانی را که می ‌توانند در هر روز صرف تمرین کنند، افزایش دهند.

برخی از متخصصان تغذیه ورزشی توصیه کرده اند که تورین در دوز های مساوی برای افزایش عضله سازی مصرف شود.

ترکیب بتا آلانین و تورین می ‌تواند ترکیب مهمی برای بدن سازان باشد. همچنین ممکن است عدم مصرف تورین در دوز های مساوی به مرور زمان منجر به مشکلات سلامتی شود چرا که تعادل هر دو ماده مغذی بهینه است. با این حال، هیچ مطالعه قطعی بر روی افراد انسانی انجام نشده است.

فواید ارائه شده توسط بتا آلانین مثل مکمل های beta alanine 120 caps V.F را می ‌توان با معده خالی به راحتی مشاهده کرد. با این حال، مصرف بتا آلانین همراه با غذا برای جلوگیری از عوارض جانبی توصیه می ‌شود.

beta alanine 120 caps V.F | مستر gym
beta alanine 120 caps V.F | مستر gym

کاهش خستگی و افزایش انقباضات عضلانی

در طول ورزش طولانی، بدن انرژی بیشتری را مصرف می ‌کند که قادر به تولید آن می باشد. این کمبود می ‌تواند باعث گرفتگی عضلات ناشی از محرومیت ماهیچه ها از مواد مغذی شود.

استفاده از بتا آلانین مثل مکمل های beta alanine 120 caps V.F در طول یک برنامه ورزشی شدید می ‌تواند به عضلات کمک کند تا انرژی مورد نیاز خود را سریع تر جایگزین کنند و از گرفتگی، خستگی، درد عضلانی و آسیب احتمالی جلوگیری کند.

بتا آلانین به انقباض عضلات کمک می ‌کند، بنابراین می ‌تواند به ویژه برای ورزشکارانی که وزنه برداری و هنر های رزمی را تمرین می  کنند مفید باشد.

بتا آلانین بر خلاف سایر آمینو اسید ها برای تولید پروتئین استفاده نمی ‌شود. بنابراین می ‌توان آن را به مقدار زیاد در بدن ذخیره کرد و در صورت نیاز در حین ورزش از آن استفاده کرد.

ذخیره سازی بیش از حد بتا آلانین یا استفاده زیاد از حد مکمل beta alanine 120 caps V.F برای ایجاد مشکلات سلامتی شناخته نشده است، اما هنوز هیچ مطالعه ای در این زمینه انجام نشده است.

تعامل با B-Alenine

بالنین در عضلات همراه با آلانین یافت می ‌شود. این اسید آمینه با پیوستن به آلانین مواد مغذی را برای ماهیچه ها فراهم می ‌کند.

بالنین محصول جانبی آلانین است که در طول فرآیند هضم ایجاد می ‌شود، بنابراین نیازی به مکمل های جداگانه ندارید چرا که در حال حاضر شواهد علمی وجود ندارد که نشان دهد این ماده شیمیایی چگونه به عضله سازی یا سنتز پروتئین کمک می ‌کند.

با توجه به تمام فوایدی که در بالا به آن اشاره شد، برای این که بتوانید از این مزایای برخوردار باشید، باید مکمل هایی که در بازار هستند را تهیه کنید. اما مشکلی که وجود دارد، این است که نمی ‌توان به هر برندی اعتماد کرد.

یکی از برند های مشهور و با سابقه در این حوزه، برند وایکینگ است که سالیانه محصولات زیادی را برای کمک به بدن سازان به بازار عرضه می ‌کند.

یکی از محصولات این شرکت، beta alanine 120 caps V.F است که می ‌توان در هر سروینگ شما، حدود 2 گرم بتا آلانین را ارائه کند. این محصول جزو پر فروش ترین محصولات بتا آلانین در بازار است و استقبال خیلی خوبی به همراه داشته است.

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بتا آلانین وایکینگ beta alanine 120 caps V.F”

General Enquiries

There are no enquiries yet.

نقد و بررسی مکمل گلوتامین درایو ناترکس

در مقاله امروز ورزشیک ما به بررسی مکمل گلوتامین درایو ناترکس خواهیم پرداخت. گلوتامین یک [...]

نحوه تشخیص مکمل اوپتیموم نوتریشن تقلبی و فیک

مکمل اوپتیموم نوتریشن Optimum Nutrition جزو پرفروش ترین مکمل های موجود در سراسر دنیاست که [...]

معرفی 30 تا از محبوب ترین مکمل های پروتئین وی همراه با قیمت

در این مقاله قصد داریم به معرفی 30 تا از محبوب ترین مکمل های پروتئین [...]

وقتی مکمل کلاژن استفاده می کنیم چه اتفاقی در بدنمان می افتد؟

وقتی مکمل کلاژن استفاده می کنیم چه اتفاقی در بدنمان می افتد؟ آیا مصرف مکمل [...]

آیا مکمل هیدروکسی کات به کاهش وزن کمک می کند؟

آیا مکمل هیدروکسی کات به کاهش وزن کمک می کند؟ هیدروکسی کات چیست؟ آیا دارای [...]

کراتین HCL یا کراتین مونوهیدرات؟ کدام مکمل کراتین برای شما بهتر است؟

کراتین HCL یا کراتین مونوهیدرات؟ کدام مکمل کراتین برای شما بهتر است؟ اگر شما فردی [...]

بهترین مکمل های غضروف ساز و ویتامین ها برای درد مفاصل

در این مطلب قصد معرفی بهترین مکمل های غضروف ساز و ویتامین ها برای درد [...]

10 تا از مهمترین مکمل های بدنسازی که باید استفاده کنید!

در مقاله امروز ورزشیک قصد داریم در مورد 10 تا از مهمترین مکمل های بدنسازی [...]

beta alanine 120 caps V.F | مستر gym
بتا آلانین وایکینگ beta alanine 120 caps V.F