معرفی carbs 3000 g V.F + ویژگی های آن

قصد داریم به بررسی محصول  carbs 3000 g V.F و ویژگی های آن بپردازیم و برای شما به طور کامل آن را بررسی کنیم.

  ارسال توسط فروشگاه

  گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

  ضمانت تعویض کالا

  هزینه حمل به عهده خریدار

قصد داریم به بررسی محصول  carbs 3000 g V.F و ویژگی های آن بپردازیم و برای شما به طور کامل آن را بررسی کنیم.

سوخت‌گیری سریع گلیکوژن

دلیل اصلی مصرف کربوهیدرات و استفاده از مکمل های حاوی آن مثل carbs 3000 g V.F در بعد از تمرین این می باشد که گلیکوژن ماهیچه ای را که در طول تمرین سوزانده اید، دوباره پر کنید.

همان طور که تمرین می ‌کنید، منبع اصلی سوخت شما گلیکوژن عضلانی است. گلیکوژن شکل ذخیره سازی گلوکز می باشد. از رشته های طولانی مولکول های گلوکز با شاخه های متعدد تشکیل شده است.

گلوکز در صورت نیاز از زنجیره گلیکوژن جدا می ‌شود تا ATP تولید کند که انرژی شیمیایی را منتقل می ‌کند و برای انقباضات عضلانی بسیار مهم می باشد.

تحقیقات تایید می ‌کند که بهترین راه برای پر کردن ذخایر گلیکوژن ماهیچه ها بعد از تمرین، مصرف کربوهیدرات های با گلیسمی بالا (سریع هضم) یا مکمل های حاوی آن مثل carbs 3000 g V.F ، در اسرع وقت است.

برخی از متخصصان استدلال های غلطی می ‌اورند که مثلا یک ورزشکار در طول یک تمرین معمولی وزنه برداری، گلیکوژن را به اندازه کافی مصرف نمی ‌کند و در نتیجه نیازی به دوباره سازی آن نخواهد داشت.

وقتی مقداری از گلیکوژن عضلانی را تخلیه می ‌کنید، باید نگران جایگزینی آن باشید؛ به خصوص چنان چه رشد عضلانی هدف اصلی شما باشد.

چنان چه یک مربی ادعا می ‌کند که مردم نیازی به نگرانی در مورد پر کردن گلیکوژن ندارند، تمرینات آن مربی بسیار کم حجم و بسیار کم است، یا این که آن ها هیچ تحقیقی انجام نداده اند.

تحقیقات در مورد استفاده از گلیکوژن در طول تمرینات مقاومتی نشان می ‌دهد که تمرینات متشکل از 6 تا 20 ست و طول تقریباً پانزده تا سی دقیقه، سطح گلیکوژن عضلانی را حدود 30 تا 40 درصد کاهش می ‌دهد.

از آن جایی که تمرینات برخی ورزشکاران 60 تا 90 دقیقه طول می ‌کشد، آن ها را مجبور به حرکت سریع بین تمرینات می ‌کند و از تکنیک های تمرینی با شدت بالا مانند شتاب قلبی و تاباتا استفاده می ‌کند، سطح گلیکوژن عضلات شما را به میزان 60 تا 75 درصد کاهش می ‌دهد.

مصرف کربوهیدرات خود را جدی بگیرید و ذخایر گلیکوژن عضلانی خود را دوباره پر کنید. ( برای این کار می توانید از مکمل carbs 3000 g V.F استفاده کنید)

carbs 3000 g V.F | مستر gym
carbs 3000 g V.F | مستر gym

انجام ندادن این کار به معنای فریب دادن عضلات و محدود کردن بهبودی است. در واقع نشان داده شده است که تأخیر در مصرف کربوهیدرات به مدت فقط 2 ساعت، باعث کاهش 50 درصدی میزان دوباره سازی گلیکوژن می ‌شود!

با این حال، برخی از کارشناسان استدلال می ‌کنند که هیچ یک از این ها برای اکثر افراد در باشگاه مهم نیست، چرا که برخی شواهد حداقلی نشان می ‌دهد که چه بلافاصله پس از تمرین یا دو ساعت بعد کربوهیدرات مصرف کنید، سطح گلیکوژن ظرف بیست و چهار ساعت دوباره پر می ‌شود.

چیزی که ما از آن مطمئن هستیم این است که سریع ترین راه برای جبران گلیکوژن ماهیچه ها، مصرف کربوهیدرات های با گلیسمی بالا (مثل مکمل carbs 3000 g V.F) بلافاصله بعد از تمرین است.

پر کردن کامل سطح گلیکوژن عضلانی در سریع ترین زمان ممکن پس از تمرین برای رشد بسیار مهم است. گلیکوژن ذخیره شده در سلول های ماهیچه ای آب را به داخل آن سلول ها می ‌کشد. این باعث افزایش حجم سلول های عضلانی و در نتیجه پر شدن فیبر عضلانی می ‌شود.

با توجه به این که در حین تمرین یک پمپ عضلانی به دست می ‌آورید که باعث افزایش مقدار آب در سلول های عضلانی و در نتیجه حجم آن سلول ها می ‌شود، دوباره پر کردن سریع سطح گلیکوژن ماهیچه می ‌تواند به شما کمک کند حجم سلول های عضلانی بیشتری را برای مدت طولانی تری حفظ کنید.

این مسئله می ‌تواند مهم باشد چرا که شواهد نشان می ‌دهد که حجم بیشتر سلول های عضلانی باعث ایجاد تغییراتی در عضله می ‌شود که منجر به رشد طولانی مدت عضله می ‎شود.

یکی دیگر از مزایای مصرف کربوهیدرات ها، به خصوص کربوهیدرات های با گلیسمی بالا مانند دکستروز( یا مکمل های carbs 3000 g V.F)، بلافاصله پس از یک تمرین شدید این است که شما احساس جوانی می ‌کنید.

کربوهیدرات‌ های موجود در مکمل carbs 3000 g V.F می ‌توانند شما را از احساس بی‌حالی و خستگی بعد از یک تمرین بی‌ رحمانه خارج کنند.

علاوه بر این، خوردن کربوهیدرات‌ های با گلیسمی بالا موجود در carbs 3000 g V.F بعد از تمرین، معمولاً میل شدید به کربوهیدرات‌ های قندی یا نشاسته‌ای را بدون تأثیر منفی بر پیشرفت رژیم غذایی، ارضا می ‌کند.

carbs 3000 g V.F ترکیب ویژه ای از کربوهیدرات ها است که برای پاسخگویی به تلاش شدید عضلانی به ویژه برای افراد ورزشکار در نظر گرفته شده است. ترکیبی منحصر به فرد از انواع کربوهیدرات ها (به عنوان مثال D-glucuronolactone، D-ribose) غنی شده با تورین است که می ‌تواند گزینه ایده الی برای شما باشد.

carbs 3000 g V.F برای ورزشکاران کربوهیدرات ها منبع بزرگی از انرژی هستند و بخشی ضروری از رژیم غذایی هر فرد هستند.

حذف کربوهیدرات‌ ها ممکن است برای دوره‌ های کوتاه خوب باشد، اما بعد از این دوره‌ های کوتاه، همیشه باید آن ها را برگردانید. carbs 3000 g V.F ، که در طعم‌ های عالی مانند اپل وجود دارد، یک مکمل عالی و قبل از تمرین به رژیم شما می ‌سازد.

مزایای استلاده از carbs 3000 g V.F

  • ترکیب کربن پیشرفته
  • غنی شده با تورین، دی گلوکورونولاکتون، دی ریبوز
  • ویتامین ها و مواد معدنی اضافه شده است

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “معرفی carbs 3000 g V.F + ویژگی های آن”

آیا مکمل کافئین می تواند عملکرد ورزشی را بهبود بخشد؟

آیا مکمل کافئین می تواند عملکرد ورزشی را بهبود بخشد؟ چه مکمل های کافئینی در [...]

مکمل HMB چیست؟ فواید و عوارض هیدروکسی متیل بوتیرات

مکمل HMB چیست؟ هیدروکسی متیل بوتیرات چه فواید و عوارضی دارد؟ HMB (هیدروکسی متیل بوتیرات)  [...]

9 مورد از بهترین مکمل های ورک اوت ماسل تک برای مبتدیان

در مقاله امروز مسترجیم قصد داریم 9 مورد از بهترین مکمل های ورک اوت ماسل [...]

مکمل سیترولین مالات چیست؟ معرفی مکمل سیترولین مالات برای بدنسازان و ورزشکاران

مکمل سیترولین مالات چیست؟ آیا به دنبال خرید مکمل سیترولین مالات برای بدنسازی هستید؟ سیترولین [...]

معرفی 9 برند مکمل کراتین : از رونی کلمن تا استرویت

در مقاله امروز مسترجیم قصد معرفی 9 برند مکمل کراتین : از رونی کلمن تا [...]

قرص آشواگاندا چیست؟ بهترین زمان مصرف آشواگاندا

به عنوان یک بدنساز یا یک فرد غیر ورزشکار ممکن است سوال کنید که قرص [...]

مکمل کراتین اپلاید چیست و چه کاری با بدن شما می کند؟

مکمل کراتین اپلاید چه کاری با بدن شما می کند؟ در دنیای تغذیه ورزشی، مواد [...]

مکمل گلیسرول چیست؟ معرفی مکمل AQ ایوژن، CGP متابولیک و Volume مگنوم

در مقاله امروز مسترجیم در مورد مکمل گلیسرول چیست؟ معرفی مکمل AQ ایوژن، CGP متابولیک [...]

مشاوره و پشتیبانی